SaleBar - автоматизація кафе, барів та ресторанів

Система забезпечує повний контроль над процесами, скорочує витрати, підвищує прибутковість і зміцнює довіру клієнтів.

Програмне забеспечення та POS система автоматизації, розроблена для підприємств громадського харчування. Вона ефективно працює як у закладах швидкого обслуговування, так і в ресторанах із повним сервісом. Метою є прискорення обслуговування, мінімізація помилок персоналу та забезпечення точного обліку кожної операції.

Система має вбудований модуль товарно-складського обліку, інтегрується з РРО (включно з програмними) і платіжними терміналами, підтримує роботу з кількома підприємствами, а також сумісна з 1С як бек-офісом. SaleBar підтримує бонусні та дисконтні програми, має зручний, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, кухонний монітор для управління чергою замовленнь. Можливе налаштування для режимів фаст-фуду чи ресторану.

Система надає повну звітність, інтегрується з квитковою системою SaleTicket і побудована на внутрішній (in-house) архітектурі — усі дані та програмне забезпечення належать користувачу та зберігаються у нього локально.

SaleBar допомагає закладам харчування ефективно керувати бізнесом, покращити сервіс, контролювати персонал і приймати обґрунтовані управлінські рішення завдяки реальному аналізу даних.

Зручний інтерфейс 

Налаштування меню, груп і підгруп товарів, графічне відображення

Вбудований обліково-складский модуль

Простий у використанні модуль для управляння приходом, переміщенням та списанням запасів

Підтримка РРО, пРРО, банківських терміналів 

Автоматизує роботу с фіскальними реєстраторами та банківськими терміналами для прискорення роботи та мінімізації помилок

Дані та програми належать вам

Кліент-серверна архітектура, що утримує дані локально, працює незалежно від інтернет-з'єднання

Функціональні можливості системи SaleBar

  • Продаж і повернення товарів, включаючи оплату банківськими картками
  • Експорт даних у 1С для подальшої обробки у бек-офісі
  • Формування звітності за зміну, витрати товарів і продуктів, готівкову та безготівкову виручку, а також надані знижки. Доступна звітність за будь-який період
  • Підтримка роботи з кількома підприємствами та оформлення замовлень залежно від підприємства і податкових ставок
  • Підтримка продажу маркованої продукції за штрихкодом
  • Аналітична звітність: система дозволяє аналізувати продажі за залами, часом, днями тижня, окремими товарами, датами, знижками, кількістю замовлень, валовими зборами та іншими параметрами
  • Інтернет-звітність через веб-інтерфейс: отримуйте звіти про роботу окремих закладів або всієї мережі онлайн
  • Підтримка необмеженої кількості касових місць і сенсорних екранів (Touch Screen) для зручної роботи персоналу
  • Фіксація продажів на фіскальних реєстраторах (РРО та пРРО) з автоматичним друком фіскальних чеків
  • Система управління доступом: розподіл прав користувачів та контроль за доступом до окремих функцій і даних
  • Передача замовлень на кухню через кухонний монітор для ефективної організації процесу приготування
  • Підтримка системи знижок та бонусів з можливістю налаштування за різними критеріями
Ключові результати впровадження:

До 40% швидше обслуговування завдяки інтуїтивному інтерфейсу та автоматизації дій персоналу.

Повна прозорість роботи закладу — історія дій касирів, контроль складу та аналітика доступні в реальному часі.

Зниження зловживань і помилок до мінімуму.

Підвищення лояльності гостей — через бонуси, купони, знижки, зручні та швидкі способи оплати.

Економія на адмініструванні — простота у використанні, інтеграція з бухгалтерією та гнучка система налаштувань.

Контроль інвентарю та управління меню:
Керуйте меню у зручному інтерфейсі — змінюйте ціни в реальному часі, додавайте або прибирайте страви, враховуйте особливості приготування.

Створюйте технологічні картки, групуйте страви в категорії для зручності навігації.

Проста вбудована система складського обліку дозволяє контролювати рух товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ), від закупівель до списання.

Особливості та переваги

Програма розроблена в Україні та повністю підтримується в Україні. Завжди є можливість змінювати функціональність за бажанням замовника власними зусиллями.
Ми орієнтуємось на українське законодавство та національні вимоги до організації квиткового господарства та РРО.
Система дозволяє працювати одночасно і з ФОП та з юр. особою стандартної форми оподаткування.
Комплексна підтримка та постійний сервіс на місцевому рівні, оперативність та увага до користувачів.

 Замовити